måndag 3 februari 2014

Second and last

Igår var det utgång. Vi åt någon typ av mat på något ställe på den stora matgatan vid 12 och satt där till halv två. På det stället träffade vi en läkarstudent från "The Emirates" som höl oss sällskap resten av kvällen. Han försökte hhjälpa mig förstå mig på min kamera då han var Kameraproffs men jag suger lika mycket fortfarande.... Vi gick i alla fall till kroggatan där vi stannade på stället med bäst musik och stannade där till 4 när de körde ut oss. Inga sura miner för det utan vi hittade en gammal man som spelade kända rocklåtar och joinade några britter som redan haffat killen. bra kväll!

Idag har vi utforskat den riktiga marknaden i Chinatown och jag har fått ett par brallor prutade genom vår nyfunna dormkamrat. Får liksom inte kläm på prutningen, eller ja, jag vågar väl inte försöka. Tur att vi ska tillbaka till KL så ska jag göra ett försök. Får ta med pojkarna dit!

Vi har även spanat in KL tower men det kostade en miljon att åka upp så vi sket i det, drack juice och njöt av allting  annat istället.

Dining in the dark var förstås sstängt måndagar det okså så det får också bli på hemvägen! Så ikväll blir det nog billig massage och en bit mat för vi siktar på att lämna detta klockan 4 i morgon bitti för en tripp till Borneo baby!!

Så sorry mamsen om det inte finns WIFI. Och sorry alla andra som jag att ser har kikat in åtminstone en gång! Win på den.

Dagens borttappnig : INGET (?) förutom förstås mina nyuthämtade ringar som ligger på flygplatsen i Turkey men det var ju dömt att misslyckas så..... Annars så !

Gårdagens köp: Ericas hundtröja!!

Dagens bästa köp: Mjuka och fladdriga brallor för myggiga borneo.

See you in a bit!
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar