fredag 28 september 2012

Väldoft och finlir

Nu har jag beställt en parfym. Köper för första gången en egen parfym istället för att kanske få en i present. Jag har alltid varit värdelös på att hitta parfymer för mig själv. Herrparfymer är jag dock en mästare på... Tänk om man vore kille ändå. Herrkläder är dessutom mycket snyggare än tjejkläder. Fan. Man kanske ska bli kille ändå?

I alla fall så var jag och mamma inne på kicks igår och sniffade runt. Mamma bad om hjälp och det kändes då som om man var ute och köpte sin första BH med sin mor. Jag sa i alla fall att jag ville ha någonting som luktade fräscht, inte en sådan där söt kändisparfym som alla har och som luktar äckligt efter ett tag. Ville inte heller ha något som luktar så fort man kommer in i rummet utan mer är en god doft när man kramas eller kommer nära. Lite klychigt sagt, en del av mig. 

I alla fall så hittade jag en igår som både jag och mamma tyckte om. Versace Versense hette den. Blev lite butter först då vi bara provade massor av dyra märkesdofter. Vad kan jag egentligen vänta mig när jag inte vill ha de billiga kändissockerlukterna i och för sig. I alla fall så låg den på 769 pix för 50 ml och 489 kr för 30 ml. Gick hem och kom nu på att någon någongång sa något om Nordicfeel.se. Tänkte, jag går in och kollar läget och där fanns den fina doften för 369 spänn i en 50 ml-flaska. Som hittat! 

Så spana in den sidan ni tappra och få läsare! 
Det är nu jag skulle slänga i väg ett "ange koden elinasgoda i kassan så får du 15 % rabatt" men nu är det ju så att jag inte är särskilt känd så ledsen kompisar. Fullt pris! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar