fredag 28 september 2012

hösten knackar på dörren

Har det inte börjat bli lite kyligt och lite rått nu? Typisk höst? Jo, jag tror nog allt det. Burr. Jag som packade min väska i början på juni när jag skulle ner hit så självklart är den full av sommarkläder. Jag har dock bett Gunilla att skicka ner min skidjacka för skinnjackan är ju fullkomligt värdelös när det är så här rått. Trodde det skulle vara rena rama värmeböljan här nere men icke.

Igår var jag, mamma och Mimmi på Frölunda Torg för lite shopping. Hittade dock inte så mycket spännande förutom en parfym som jag inte köpte, och en vanlig plain cardigan. Mamma köpte ett par fräscha nya skor som jag blev lite avundsjuk på och Mimmi fick med sig en assnygg tröja med sig hem som hon pratade om resten av stunden tillsammans med oss. Haha den tjejen är så tokig!

Idag ska jag jobba hela helgen, 14.00 till stängning idag. 13.30 till stängning i morrn och 13.00 till stängning på söndag. Här går det undan alltså. Skönt att man har laddat med två lediga dagar nu då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar