torsdag 20 september 2012

Long time no see

Ja, jag vet. Jag är värdelös på att skriva men så länge jag inte är kissie så bryr jag mig faktiskt inte. Med detta sagt vill jag förstås inte mena att jag vill vara kissie bara att det faktiskt blir lite uppståndelse om hon inte uppdaterar på några timmar.

Nu sitter jag på ett tåg på väg till Jönköping och jag måste erkänna art jag är lite nervös långt där inne men jag är alldeles för trött för att ta ut den känslan.

Har strosat på stan typ heeela dagen så ett par nya höstskor fick följa med mig hem. De jag ville ha och som jag kollat på i flera veckor såldes precis innan jag kom slut. VARFÖR SKA JAG VELA SÅ MYCKET? Jaa, Jaa. Jag hittade ett par liknande som säkert blir jättebra!

Hmm.. Så mycket mer har nog inte hänt . Jobb jobb jobb. Om drygt en månad kommer jag hem och jag längtar som en tok !!

Lite blödigt kan jag säga att jag saknar den här grabben litegrann också. Fuck distans

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar