tisdag 11 september 2012

flyr från verkligheten en stund

Nu har jag kommit hem igen från mina äventyr sedan i onsdags.

Trippen började med några dagar i Falun hos You know who. En pärla den där Olle. Kan man säga pärla om en kille? Hmm... Lite blödigt/toffligt/tjejjigt så är han världens bästa. Tur att han inte läser detta för egoboost x 1000.

Stannande i alla fall i Falun till Lördag och jag måste erkänna att Falun blir goare och goare för varje gång jag är där. Snacka om mysig stad alltså. Helt sjukt!

Vidare mot Stockholm bar det för att spana in Mollpans nya lägenhet och den var sinnesjukt fin och jag är avundsjuk till max. Men om två år är den min igen. Inte alls långt dit. En snabbvisit blev det allt för på söndagen, efter övernattning hos Mollpan och Nesquick till frulle så bar det av till Hudik för att överraska Julia som jag inte har träffat sen hon kom hem från Canada. Dog typ. Var också hur mysigt som helst. Det kändes inte ens som att vi hade varit borta från varann typ. Konstigt hur det kan vara det där.  Fast nu när hon trackar mig med Få-dåligt-samvete-sms så är jag inte så lycklig längre. Så BACK OFF JULLAN! heeh

Ja, efter massor av tåg som jag börjar bli grym på att åka så är jag tillbaka i Väröbacka med Mor och Stefan. Back to reality och i morgon blir det Jobb igen! Nu Kör vi!!

Hittade lite sköna bilder

Nystudentade Elina och Hanna 

Freja och Elina 

Elina och Clara

Anton, Elina och Clara






serious buissness




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar