tisdag 4 september 2012

Första hösten som vuxen

Det känns otroligt konstigt att inte gå tillbaka till skolan. Jag trodde aldrig att jag skulle säga det men jag, som många andra nytagna studenter saknar det faktiskt. Rutinerna då man går upp tidigt och lägger sig i tid. Att man träffar minst en hel klass på trettio personer varje dag, ja till och med plugget lite grann så man inte sitter och häckar framför datorn när man inte har saker att göra. Det är konstigt. Precis som i nationellaprovtalet i ettan säger jag "man vet inte hur mycket man saknar något förrän man förlorat det". Då pratade jag dock om mitt hem och skidåkningen men det fungerar ju lika bra här.

Jag är evigt tacksam för att Frida i klassen har samlat våra fina år tillsammans i olika fina filmer. Allt från när vi provade mössor, till vår resa till Scarborough och de första mattelektionerna. Åh, så underbart!

Jag gick Nvi09, Det här är Natur.


Frida Norén

I oktober var vi i Scarborough


I Februari kom de hit



Det känns som det inte alls var länge sedan vi provade mössor


Sedan var tiden kommen.




Tack, Frida Norén!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar