måndag 2 april 2012

flytet fortsätter

Vaknade halv 8 fast klockan ska ringa 9. Att sova gick inte så jag plockade helt enkelt upp sista boken av Hungerspelen. Bra triologi det där. Jag vet inte vad jag ska ta mig till när den sista snart är utläst. Jag kommer inte ha något liv kvar känns det som.

Klockan 10 drog jag mig mot Stadium där jag lagt undan två par löparskor, och lyssna på det här!!

Skorna fanns inte i min storlek i dammodellen men den fanns i junior, de satt som en smäck och kostade bara 599 medan damskorna kostade 1199... Inte nog med det, men som medlem får man 25 % rabatt, så jag har just köpt ett par löparskor för dryga 400-lappen. Det känns helt fantastiskt!

Börjar dessutom inte förrän klockan 3 så då ska jag ut och prova mina nya blå finingar. För att tona ner alla bra saker lite så vaknade jag och mådde bajs, så välkommen sjukdomen, kul att du kunde komma tillbaka så snabbt. Så ingen löpning utan en fin promenad i vinterlandet får det bli. Ikväll blir det boxning och PA-REDOVISNING. Fasen, måste vara klar i morgonbitti.

Nu har sportamore eller bildägarna dock överdrivit färgen lite. Verkar som att de satsade på illusionen "självlysande" 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar