onsdag 11 april 2012

en salig blandning

Vilket lov det har varit än så länge... 

fem dagar på Sundbornsgården som jag aldrig ville skulle ta slut. Fem dagar is not enough, fast jag tror inte det finns så pass många dagar att det är enough. Mitt andra hem. En fantastisk plats som ingen som aldrig har varit där kommer att förstå. Det är det enda jag kan säga. 

Lämnade denna fantastiska plats tidigare (vilket va tufft..) för att föra trippen vidare till Stockholm. Ut på sjön drog vi taggade till tusen. Det var dags för studentkryssning. Sjukt galet roligt måste jag säga, men det räckte med ett dygn. 

Kom hem halv tre i natt med bussen och somnade inte förrän klockan 4 och bestämde mig ganska fort för att 8-bussen var några timmar för tidigt. 

Väl hemma i den vackraste byn har jag, Åsa och Pelle tittat på Ice Age och skrattat åt mig i fat booth. Det sistnämnda var okul....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar