söndag 1 april 2012

allting går för fort

Helgen går alldeles för fort. Det var senast igår som jag åkte hem för att ta helg och  redan nu är jag tillbaka i stan igen. Det känns så sjukt konstigt och även fast det var drygt ett dygn sedan jag åkte hem, känns det som att det var en evighet sedan jag var i stan. Jag har hunnit rätt mycket ändå, Lunch med pappa på villan, jobb på veras, hem och sova några timmar och sedan jobba i kvarnbäcken och städa stugor. Jag åkte med Mårten in till stan tillsammans med Pelle och Hannes och det var en upplevelse i sig om man säger så. Skrattat har jag då gjort i alla fall.

Jag längtar däremot tills jag kan ha en hel helg hemma och göra precis vad jag vill. Sova hur länge jag vill, äta tillsammans med pappa och sedan tar han och jag en tur i skidspåret. Det hade varit en ultimat helg.

Jag saknar min mamma 
Väst Sajd Ståry 2009

Jag saknar min pappa 
Gumors bröllop 2010

Saknar min lillasyster 
hemma, 2011 

Mina favoritpersoner i hela världen. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar