tisdag 27 mars 2012

en tisdag i mars

Jag är klaaaaaar. Efter en bussresa till stan, en natt fram till halv 3, en halvtimme innan skolan och ett par timmar  på toaletten så har jag läst klart första boken Hungerspelen. Jag trodde att läsa ut den skulle göra allting bättre då det enda jag vill göra är att läsa, men istället försökte jag komma på anledningar att börja läsa andra boken också. 

För att komma på andra tankar tog jag ett springtur innan skolan och det kändes att jag inte har sprungit sedan i höstas. Oktober skulle jag tippa på. Det känns konstigt och jag hoooooppas att det känns bättre någon gång i framtiden om jag fortsätter. Hoppas hoppas! 

Jag borde ta tag i min projektredovisning, men först lite studentklänningsletande. Bara för att få lite inspiration för den stora dag som ligger 71 dagar bort i morgon. 

2 kommentarer:

  1. Oh vad kul att man hittade din blogg sötnos!
    Hungerspelen, var den bra?? Funderade nämligen på att börja läsa den själv till Svenskan :)

    SvaraRadera
  2. Drömmen. Är halvvägs genom sista boken nu och funderar på hur livet kommer se ut när den är slut. Finns det ett liv då?
    JA, gör det!
    puss finaste elin

    SvaraRadera