fredag 27 januari 2012

Där man hör hemma

Ännu en dag i med skidor på fötterna och ett glatt humör väntas i morgon. Det är tävling så klart, och vem är där då om inte jag? Det känns som att det är det enda jag gör på helgerna nu för tiden, men jag klagar inte. Inte ett dugg faktiskt! Skulle dock va roligt att åka lite skidor fritt men den tiden kommer! Då får vi hoppas att lite studentliv kommer då också! Man börjar ju bli lite taggad!

När alla andra roar sig på dead by april i funäs (?) Ikväll, så kikar jag och pappa på da Vincikoden. Riktig bra film det där! Lika bra, för jag är ändå totalt (och då menar jag totalt!) Pank. Dessutom kanske inte i det friskaste laget heller.

Varje gång det är en sån där film kan jag inget annat än att fasineras av symboler och historia. Man borde få lära sig sådan historia, som Jesus släktingar i nutid och kamper mellan olika brödraskap. Bra elina, nu fick du filmen att låta dötrist. Jag verkar inte riktigt veta hur man fångar en publik..... I alla fall, de som har sett både da vincikoden och änglar och demoner förstår vad jag menar. Funderar starkt på att läsa någon kurs om symboler, historia eller nått. Jag fastnar lätt för det.

Nog flumsnack! Nu äre sovadax

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar