tisdag 20 december 2011

året som gått

Nu börjar 2011 lida mot sitt slut. De som känner mig vet hur det här året har varit. Alltså inte världens bästa, plus att "What doesnt kill you makes you stronger" som man bukar säga. Jag borde egentligen inte klaga för det har också varit ett väldigt roligt år, och ett ÄNNU bättre är står för dörren! Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Självklart! - Jag har rest själv med kompisar... enough said about that - Trean har börjat, jag håller alltså på att ta studenten!!! - En massa andra smaskiga saker som man inte ska skryta om på internet :) Har du några nyårslöften? Alltså... Varje år kommer jag på ett jättebra nyårslöfte, men jag glömmer det alltid när det börjar närma sig nyår Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, inte vad jag vet! Vilka länder besökte du? Låt mig se.... Norge, England och Lanzarote tror jag. <3LANZAROTE<3 Vilka datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 1 januari- Vilken otroligt speciell nyårsafton 16 Januari började Solsidan igen :D 20 januari var min sista fysiklektion EVER! 23 Januari halkade jag in på en skicrosstävling som på ett bananskal och med lite tur från min sida vann jag.. hehe 20-25 april var det surreborregårre för hela slanten! 30 april avstår jag från afterskii 1000 14-22 Juni LANZAROTE!! 29 juni-2 Juli PEACE AND LOVE 4-10 Juli på Surreborregårre igen <3 14 juli 18 ååååår!! Hösten har sedan gått på rälls utan några bravader eller katastrofer liksom. Kollade genom kalendern och det finns egentligen inget worth mensioning. Vad var din största framgång 2011? Livet. Tänk så mycket man kan förändras under ett år Största misstaget? Att falla tillbaka i gamla mönster på alla sätt och vis. Bästa köpet? körlektioner hehe Vad spenderade du mest pengar på? Jag vet inte, pengarna bara försvann Gjorde någonting dig riktigt glad? Att saker ibland kan gå så himla bra! Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Till the world ends What are words Someone like you Vart jag mig i världen vänder The pretender Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både och, kommer inte det i perioder? Vad önskar du att du gjort mer? Levt livet och slutat deppa Blev du kär i år? Nej, man borde vara egoistisk och tänka på att man själv ska må bra först innan man börjar tänka på någon annan Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Jobbade på Veras, blev glatt överraskad av Moa och Gunillas skönsång och åkte vattenskidor i natten Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre? Får man vara så dum och säga att det alltid kan bli lite bättre :) Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Pure Elina Vem saknade du? Jullan nu på slutet och någon gammal vän Ditt bästa minne Det måste nästan vara Lanxarote... Värst vad hon tjatar om det hela tiden tänker ni nu, men ni var inte där eller hur? ;) Vilken fin och onödig lista det blev som lånades av min gode vän Mimmi som faktiskt är i mitt hus just i denna stund. Problemet är att jag inte är där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar