torsdag 22 december 2011

hej och hå, så kan det gå

Jag tror jag har upplevt den värsta natten i mitt liv. Har yrat timme ut och timme in, har knappt sovit en blund...

Igår var Hanna så himla snäll när jag frågade om hon hade några ipren. Hon svarade att hon kunde komma över med dem och väl där ligger jag under två täcken iklädd långkallsonger, mjukisbyxor och två tjocktröjor. Hanna bestämmer sig då för att laga oss två middag. Vilken ängel!!

Morgonen inleds med Alvedon och Ipren till frukost, nässpray och hostmedicin till fika, en halv banan och En omgång ipren till, till lunch. SEDAN DROG MAN PÅ UPPKÖRNING!!!

63 av 65 på teorin och KÖRKORT!! woop woop! Vilken underbar julklapp!

Nu ska jag och en viss liten körkortbok leka lite pyroman


Over and out! SES I VACKRA HÄRJEDALEN PÅ JULLOV!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar