lördag 27 augusti 2011

Hudiktävling

Lite update från dagens tävling...
5 fel från att gå nolla med wilda i agilityklassen vilket hade varit superduperkanon men hon fick för sig att hoppa bredvid däcket istället för igenom det. Inte riktigt mitt fel tyckte jag, sen blev vi kanske lite diskade i hoppklassen men det sket man väll i!

Sedan till det nästan roliga, med typ 3,7 fel var vi typ 3,7 sekunder från en jäkla pinne jag och Gibson i hoppklassen. Lite magpulver rikare blev man i alla fall så kan mina kära vovvar sluta tönta sig blir det pinnar till alla i morgon! Det har jag bestämt!

Eftersom Blogger är lite halvt stört så blir bilden på mina älskade odjur skitdålig.... Plus att man tyvärr missade rebecca o fiona ikväll men det blev aaaaasgod texasmat med mamma och Stefan. Beställde öl  efterättsdrink del för att hålla Stefan sällskap och för att få visa leg hehehehe. Känner lite av den vuxna makten!!! !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar