torsdag 25 augusti 2011

Helgen är nära

Ja, det är den sannerligen!
Denna helg bjuder på tidiga mornar och husvagssemester. Rättare sagt så blir det Agilitytävling för hela slanten. Känns som en debut eller något efter ett nästan helt tävlingsfritt år, men det ska nog gå bra!
Jag satsar faktiskt på en pinne i hoppklassen med Wilda vilket betyder att jag är ett av tre steg närmare uppgradering till klass II. Men vem vet? Kanske blir en, kanske blir två, kanske blir ingen... ? En spännande överraskning helt enkelt!

Mina planer sa, Tävling i helgen och Sveg (sveg?) nästa helg men tydligen så ville inte resten av världen planera med mig för tydligen så var stängningen den här helgen. Jahapp på den men mig gör det egentligen inget. Jag är aldrig i sveg så jag lär ju inte sakna det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar