torsdag 25 augusti 2011

Onsdag- Sommaren är slut

Ja fast där ljuger jag ju. Det är faktiskt sommarlov en hel vecka till! Dock är det inte så mycket sommarkänslor kvar i det här 10gradiga regnvädret... Men det är bara att acceptera antar jag, det finns liksom inte så mycket att göra åt. Det har i alla fall varit en kanonsommar om jag får säga det själv

Vi kan ju börja med en vecka på Lanzarote med bästa brudarna Mimmi och Julia. Har aldrig rest med bara kompisar förrut, vilket äventyr!! Vilka minnen! 


Sedan blev det hem och packa om för några dagar senare styrde jag kosen mot PEACE! Inte alls pjåkigt men jag hatar att mobilen inte funkar så man missar alla godingar som också är där.
Här ser vi då mig och två random sköningar! 




Direkt från Peace blev det mellanlandning i Falun med "Bror" Olle och "kussarna" Vladis och Martin en natt och jag har inte skrattat så mycket på länge. Vidare mot det andra hemmet Sundbornsgården. Dock bara i en vecka vilket is killing me! Men vad ska man göra liksom? 


I Resten av sommaren har väll jag och viccan Ägt på Veras! Jag kan nu bära fler tallrikar än två, splitta en nota och vara trevlig mot idioter!


Någonstans här i mellan har man hunnit med lite Uppvisning på Game Fair som gick bättre än förväntat för oss alla. Vi kommer nog aldrig ha så mycket publik igen och vi bjöd på en hel del skratt!

Det var väll det stora på min lilla sommar. Jag tackar för mig och fortsätter nu i höstens tecken


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar