lördag 27 augusti 2011

Fredag- farväl

Igår, fredag tog jag avsked av min kära / bästa vän Julia som nu har styrt sin kos till Kanada i ett år, eller 10 månader som hon vill uttrycka det. Därav rubriken.

Denna flicka är den jag delar allt med och då menar jag ALLT! Hon är min bästa vän och hade hon varit man eller jag vi lesbiska hade hon varit min livskamrat, fast det är hon kanske på sätt och vis ändå. Med en mysig middag, lite qualitytime och bilhäng (eftersom hon tog körkort i onsdags!!!!!!) Tog vi farväl med de enkla orden "vi ses" och kramades så innerligt och varmt som bara vi kan. Ett blödigare farväl och vi hade gråtit tills vi inte kunde stå. Min ängel aka fågelunge har alltså lämnat nästet och jag hoppas att det här är ett bra val och att hon har det bättre än bäst så inte detta plågsamma år är förgäves!! Nu måste jag sluta skriva, dels för att batterier är slut och dels för att jag inte ska börja böla. Saknar min flicka och kapten redan, är inte riktigt redo för att vara kapten över min egen skuta än... Puss kyss och smeka på alla i världen
Snygga brudar på väg hem från laaaaanzababy!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar