söndag 2 mars 2014

Back to normal

Jag kan fortfarande inte bestämma mig om det är skönt att vara tillbaka eller inte. Jag är rastlös trots att det finns mer än massor plugg att ta igen, ett gym att gå till och ett Ungdomsråd att ta tag i. Jag längtar tills man är inne i ett flow där man gör allting på automatik och vilja. Något jag saknar för tillfället. Nej nu längtar jag hem. Snart får det bli hemfärd. Undrar hur man kombinerar det med skolan tro? Hmm... Får suga på den karamellen!

Det är dock skönt med Jetlagen för man vill sova vid 9 och vaknar vid fem vilket är strålande när man ska upp till skolan!!

Ja men det här var värt! Idag var det vasalopp och och jag har kikat på det heeeela dagen, följt av alpint och sen ridning. Så, tack för mig!

Åh juuust! Jag gosade med min beeebiiiiiiiiiiiiiiis i går. Myskillen är den bästa! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar