måndag 16 september 2013

Nattliga betänksamheter 2.0

Jag minns att jag en gång kollade hur många följare den här bloggen hade på bloglovin. Med mina 4 tappra själar insåg jag rätt snabbt att jag inte skulle bli den nästa bloggprinsessan... Tråkigt kan man tycka men å andra sidan hade nog inte silikonade bröst-lösögonfrans-high heel-catfight- stavfels-stylen (HEJ FÖRDOMMAR!!) passat mig nå vidare bra, då jag inte vågar experimentera med mig själv på operationsbordet, aldrig lyckas få på en lösögonfrans att fastna innan tålamodet tagit slut, mer än gärna byter heels mot löparskor ( trots att man får så snygga ben), sällan bråkar och får panik när man särskriver och aldrig börjar en ny mening med stor bokstav. Jag menar come on! Bara det sistnämnda får mig att vilja sluta läsa, varje gång! 

I alla fall så kollade jag idag hur intresset på bloglovin såg ut nyss och jag är lycklig  att jag meddela att siffran fortfarande är 4! Med det sagt är jag nöjd med det och trots att jag verkligen älskar uppmärksamhet och rampljuset är nog bloggprinsessa ingenting jag vill vara känd för. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar