onsdag 3 oktober 2012

Tillbaka till start

Efter ungefär tre timmars sömn var det dags för lite skola. Fram till jag åker hem ska jag jobba extra på en skola utanför Kinna då de är en man kort på onsdagar. Min partner är ingen mindre än min mor vilket tycks intressera de små sjuåringarna väldigt mycket. Känner mig dock välkommen i gänget så det blir nog tipp topp!

Idag har vi pratat om årstider, månader, helår, halvår och kvartal. Det har alltså bestått av att rita. Fyra bilder. En för varje årstid. Gjorde också med Mina tecknarskills fyra egna konstverk som faktiskt imponerade på de söta sjuåringarna. Kanske ska bli lågstadielärare. Så man får lite uppskattning för sina egentligen otroligt fula verk...

Nu har moderjord utvecklingssamtal så jag får roa mig med matte och hemläxor. 1+1, 4+0, 2+1... Siffrorna bara snurrar i mitt trötta huvud. Kom igen Elina, keep it up!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar