fredag 5 oktober 2012

Några korta..

Okej klockan är halv 4 och jag harcprecis slutat jobba. Om 8 timmar är det dags att åka tillbaka igen.

Några korta bilder bara

De blå gubbarna är delar av mitt jobb. Det roligaste . Fångvaktare, aktivitetsguide, storbonde, Gud, ja you name it! Har dock aldrig skrikit så mycket som jag gjorde idag.

Igår handlade jag en tröja på melrose & Co. Jag har länge velat ha en lite mer fräsch och stilren stil inte bara sunk och cheapy cheapy som nu. Ska dessutom börja utnyttja min söthet lite istället för att hata det som jag alltid har gjort. Mamma sa att jag borde satsa på ett plagg i månaden eller varannan men då lägga lite mer pengar på det. Ett plagg som jag älskar länge istället för att tröttna på efter en månad. Gjorde nu det i min nya favvoaffär och det var det värt. Hela upplevelsen att traska runt men en på från någon annan stans än hm och från en affär som dessutom slår in plagget lite mysigt trots att det inte är en present. Det är alltså egentligen inte plagget man betalar för utan för själva upplevelsen..

Igår tog min nye vän Per med mig till havet och visade det finaste av BUa. Hur mysigt som helst nere vid vattnet. Dock hade det varit ännu bättre pm vi gått när vi tänkte istället för att ränna efter tidningar och ta en tupplur...

Jag har blivit sj-prio medlem och satsar på gratis kaffe. Dumt egentligen att jag skaffar det nu när min tågintensiva sommar är över. Oh well !

Köpte och åt upp hela kakan av den nya favvochoklanden!!!! Dog

Körde på en myysfrulle i morse. Trots att utbudet på frukostmat hemma inte var så stor så lyckades man ändå få en bra morgon/förmiddag ..

Tror det var det!
Nu ska sovas!! Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar