tisdag 16 oktober 2012

Gardiner i regnbågspäls

Idag var det tungt att gå upp. Efter fem timmars sömn väcktes jag av klockan kvart i 6 och det var dags att gå till jobbet som denna dag bestod av lärarvik på skolan min kära mor jobbar på. (Hej mamma!)

Sov i bilen på väg dit men vaknade sedan till när det plingade till i telefonen och denna bild först med texten "det snöar :)" följt av "viiiinteeeeeeeeer"

Mitt huvud säger "FUCK YOU" och börjar trött knappa in den fula ordkombinationen, men inser sedan att det nog är morgonhumöret som spökar. I alla fall till viss del och skriver istället "oooorääääättviiiiiiiiist!!" 
Och slänger iväg bilden... 


Inte fullt lika vacker och glädjespridande... Regn. kul. 

Det blev trotts detta dock en bra dag i skolan och efter jobbet tog jag och mamma en tur till "skroten" för att kolla på tyger och hittade den här sköningen. 

Ett par kuddar i den där, men matchande gardiner, matta och nattmössa hade väl varit fräckt? 
Underbart tänkte ni nu, och vet ni? Det gjorde jag också! MUMS! 

I jakt på en present till kusinvitamin som fyller 19 idag, grattis till honom, så hittade man även denna beauty och önskade att man var några centimeter kortare och en rackare på att åka bräda. 

YEAH! 1400 pix bah, no biggy...

Har även hunnit med
födelsedagsmiddag hos kussen
Skypemöte
Inspektera kussens numer inte så nya flickvän, hur go som helst
Slutfört ett dålig powerpoint
Hängt på fejjan som vanligt.

Effektiv dag måste jag ändå säga


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar