söndag 2 september 2012

Svett och military fitness

Det kanske inte var GMU men jag testade i alla fall på military fitness training idag. Sinnessjukt kul och trots att det bara var en timme långt ligger jag däckad i soffan. Kan även bero de 14 timmar långa arbetspasset följt av 4 timmars sömn.

I alla fall så var det jättelänge sedan jag läste någon som hade provat military fitness och tyckte att det var fantastiskt så jag var helt enkelt tvungen att prova och det var ju faktiskt roligt. I dag var det en prova-på-dag men det ser nog ut som jag blir kvar med det tills lasset går mot kallare breddgrader!  Det känns som de gamla fyspassen men skidklubben men med kollumnled och militärsnack istället. Lite tråkigt dock att det bara är drygt en timme. Hade helst velat ha två.. men med tanke på hur ofit jag är så är nog en timme en bra ändå......

Såg en miniatybild på militärer i bar överkropp och tänkte "mums". Njaaae va 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar