tisdag 8 maj 2012

sjuksängen

Självklart sjuk igen, Hallelujah! Fick (köpte) cocilana av en doktor som troligen hade varit jätterolig om jag hade varit pigg, men som jag bara lite tjurigt stirrade på när han försökte med sina tråkiga skämt. Tog några blodprover också men jag tror ärligt att de kommer tillbaka negativa vilket vore rätt skönt. Fast man vill ju som bli frisk. Nu får man bara hoppas att kära cocilanan fungerar bättre än de andra tabletterna för jag vill gärna sova inatt.

Insåg idag att det bara är tre och en halv vecka kvar i gymnasiet. Tre veckor kvar med min fina klass, och från och med nästa vecka händer det saker heeela tiden. Jag är så sjukt taggad men samtidigt livrädd. Vad händer sen? vilka kommer man fortsätta träffa? Hur kommer livet se ut?

Jag har försökt intala mig själv att de riktiga vännerna kommer man fortsätta hålla kontakten med, men jag vill ju hålla kontakten med varenda en av de fina vännerna i stan även fast jag vet att detta inte kommer hända då jag inte har några som helst planer egentligen att åka tillbaka på ett tag. Även det skrämmer mig.

Fina fiiina klass. Det blir tre otroligt roliga veckor som vi har kvar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar