onsdag 9 maj 2012

30 dagar till frihet

Joo, ja, det stämmer. Endast trettio ynka dagar kvar. Vaknade med halsont och hosta men pallrade mig iväg till skolan och var faktiskt pigg!

Tog en tur till wedan efter skolan med Simon och vi snackade ett bra tag om allt mellan himmel och jord. Väldigt trevligt. Sedan väntade fläsklägg hos Åsa vilket alltid är lika fantastiskt! Dessutom fick jag känna mig som en prinsessa när Åsa och tilda planeringsstylade inför balen. Efter två och en halv timme hade vi hittat något fint (nej, jag är inte så ful att det måste ta två timmar...) Så det här blir nog bra!

Jag och stackars flisan som hade haft en tuff kväll med blod och tandagnislan kikade på första halvan av remember the titans. Galet bra film det där.

Note to oneself: lämna in balklänningen på uppläggning.

Kommer garranterat att glömma det....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar