torsdag 8 mars 2012

Udda känslor

Har precis slutat jobba, först backen hela dagen då nån tidningssnubbe skulle skriva om tävlingarna denna vecka men någon berättade om mitt. PA, så han nappade på det direkt. Tycker inte om tidningar, jag blir så nervös att jag ska säga fel saker.

Han kom från TH, men håll koll i ÖP och LT också gott folk. Man vet aldrig....

Sedan var det bankett för SM-ungdomarna idag så jag skyndade snabbt hem till viccan, tog en dusch och sedan kikade ner på veras för lite jobb. 140 hungriga ungdomar på ett och samma ställe. Det var dömt att misslyckas, men gick otroligt bra. Tror jag i alla fall.

Nu sitter jag och äter en råbiff ensam i min lägenhet på sjöängen  som förtillfället  inte är min. Det känns konstig och nästan lite känslosamt att inte höra hemma i sitt eget hem. Konstig känsla det där.

Nä, nu ska jag sova!

22.45

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar