onsdag 7 mars 2012

snö, kyla blåst

Idag var ju inte alls fin som igår... Är sjukt besviken för nu har jag stått ute och frusit istället för att steka.

För de som missade min paniktweet ska veta att jag stormade in på en av toaletterna på Gästcentret och precis när jag ska ta steget in ser jag att det står en halvnaken man där... Får panik, stammar fram ett oj, förlåt och drämmer igen dörren. Rusar snabbt som ögat in på en annan ledig toalett och sitter och trycker där tills han alldeles säkert har gått därifrån... trodde jag. När jag tryckt tillräckligt länge så går jag ut för att tvätta händerna, och vem står där om inte visa-allt-du-har-snubben. Lite spänt och otroligt fort tvättar vi händerna i tysthet och skyndar därifrån... Usch. Inte roligt....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar