onsdag 14 mars 2012

stek, snö och sömniga dagar

Det har aldrig varit så svårt att hålla sig vaken som det har varit den här veckan.... Kul att det inte går att sova på natten, men på dagen går det alldeles utmärkt. Fantastiskt!

Idag drog jag och tränade för första gången på 4 veckor. Kan man kalla det mysträna tro? Ja, mysträna var det jag gjorde, bara för att fokusera på någonting annat än kakor och plugg. NU är det dags för kakor och plugg!! Eller ja, Mango och plugg men mango är minst lika bra som kakor. Bara hostan kan ge sig så kommer detta nog bli bra. När jag är klar med allt fucking skoljobb som hänger som ett lavinhäng över mitt huvud. Snart kommer allt, jag lovar.

I morse strålade solen in genom fönstret så otroligt fin så jag kunde inte låta bli. Det kändes som att det var dags...

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar