torsdag 15 mars 2012

dålig ovana och fina bronker

Innan jag tar mig an älgar, gåsbajs och PA vill jag bara dela med mig av ett litet handikapp jag har... Folk kanske tycker att det är diskriminerande att kalla det handikapp men i sådana fall säger jag ovana. Fast det är ingen ovana heller... ticks kanske?

I alla fall så upptäckte jag att det fanns tillräckligt med pengar för att jag skulle kunna unna mig ett par jeans! Problemet jag har är dock att jag inte kan köpa bara ett klädesplagg när jag väl handlar utan jag bara måste köpa en hel så kallad "outfit". Det är fruktansvärt för en tjej med en borttynande plånbok. Egentligen handlar det nog om självdiciplin men efter som jag saknar sånt så är det bara att låta själen hela sig med lite extra prylar. Å andra sidan shoppar jag nästan aldrig så det kanske går jämnt upp ändå?


Om de där byxorna töjer sig nu får jag psykbryt då jag pressade mig ner i ett par 34or som jag egentligen inte alls ska kunna ha... Fin valk kommer jag ha att bjussa på i alla fall, men det är det värt!! 

Nu är det bara den fräscha brännan som saknas, sedan är jag klar för våren och sommaren! 

På tal om brödrostar vill jag sist men inte minst visa hur otroligt duktig jag är på att rita! Det är avritat och det står jag för men inte kalkylerat!!! Jag som är helt värdelös på att rita i vanliga fall. KOLLA DEN DÄR NI! 


Och jaa, det är en luftstrupe med dess delar... 

3 kommentarer:

  1. SKOJAR DU MED MIG!? 34!? Det betyder att jag måste tränga mig i ett par 32! FAN FÖR JEANS!

    SvaraRadera
  2. Funderar på om det är en felmarkering eller något.. Men jag är lika förvånad som du. De måste vara riktigt stora i storleken för Cubus andra byxor som jag köpt har jag pressat mig ner i 36 or!

    SvaraRadera
  3. PLUS ATT DOM SÄKERT SPRICKER OM EN VECKA! FUCK JEANS.

    SvaraRadera