tisdag 20 mars 2012

slutet är nära

Om bara några dagar ska ett års projektarbete vara inlämnat och jag kan helt ärligt säga att jag är på sluttampen. Det känns helt fantastiskt!

Dagen har varit väldigt onödig egentligen. Vaknade, insåg att jag hade en lektion kvart över 8 och sedan hade hål till klockan 3, bestämde mig för att sova en timme till och hoppa morgonlektionen, gick och lade mig igen, låg där klarvaken i 17 minuter, bestämde mig för att gå till skolan. Jag har där hunnit med att skriva PA, äta lunch, fika en munk i lyan, gå på pause och fikaplugga med Anton och Karin och gå tillbaka till skolan och ha idrott där vi lekte lekar. Väldigt roligt faktiskt. Jag älskar lekar.

Hemma har jag skrivit lite mer PA, twittrat lite överdrivet mycket, pratat i telefon (där ett av samtalen var min PA-handledare som ville gå igenom min rapport klockan halv 10 på kvällen), snott en macka av Felicia, skvallrat lite och sedan återgått till mitt PA, och tur är väll det!

Nu är hjärnan som en torkad svamp så nu blir det sängen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar