måndag 19 mars 2012

Good days are hard to find

... men idag har det fasen varit en bra dag! Nervös och osäker sätter jag mig i klassrummet och väntar på domen. Jägarexamensprov stod på menyn och det kändes nej bra. Drar igenom provet och sitter nervöst och tittar när mannen rättar det. Det känns som en evighet och han markerar fel efter fel. längsta 30 sekunderna i mitt liv nästan. Det bräcker dock inte körkortet. GODKÄND med 5 fel blev min dom! Lycklig som satan är jag! Bara det roliga kvar nu, så släng dig i väggen jägarboken!!

En lång dag har det dock varit, slutade mellan tio och fem i fem när träningen börjar fem. Vart lite brådis där men blev bara någon minut sen så jag missade bara några varv i uppvärmningen vilket lata Elina inte lider av. Tillbaka fick jag i alla fall sedan då det var den jobbigaste träningen sen jag började, men jag börjar få in det där nu. Det är så satans kul!!

Kvällen kommer bestå av maaaaaaassor av PA efter att jag har avnjutit lite sushi som mina / pappas kära rikskuponger fick stå för ikväll. Älskar rikskuponger. Använder de bara i nödsituationer men det var en nödsituation idag. PLUS ATT MAN FÅR RÄKCHIPS! älskar räkchips.

Nä, nu ska jag ta tag i mitt liv. Chiao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar