tisdag 14 februari 2012

kärlek övervinner allt!

Idag är det kärlekens dag, och vem har egentligen sagt att det är den värsta dagen på året för alla singlar? Gäller bara kärleken mellan kille tjej? Eller Kille- Kille / Tjej- Tjej om man hellre vill det. Jag har många som jag älskar. Vänner och familj. Man behöver inte en käraste för att den här dagen ska vara underbar och trevlig.

Dock är det dagen som många känner sig väldigt ensamma. Inte jag, men jag tänker ändå liva upp stämningen lite. Jag läste i den senaste SOLO-tidningen några citat för dem som är bittra på alla hjärtans-dag.... Läs och må lite bättre.

Det finns män man älskar och män man känner väl
Coco Chanel



Adam kom först. Det gör han alltid
Okänd



Gud gav mannen både hjärna och snopp men inte tillräckligt med blod för att fylla båda samtidigt
Robin Williams


Jag mår i alla fall lite bättre trots att jag inte har något som helst emot killar. Hoppas dessa underbara citat hjälper någon mer ensamvarg där ute i cyberspace! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar