tisdag 14 februari 2012

ge. mig. sömn.

Kan. inte. hålla. ögon. öppna. Jag. ger. upp.

Ingen mening att plugga när ögonen far i kors, det är så svårt att läsa då! Nu avslutar jag därför denna alla hjärtans dag (är det särskrivning?) och kryper ner i sängen. I morgon är en ny dag med nya möjligheter och en fantastiskt biologiprov. not. Tack gud för medicinsk grundkursboken. Förstod väll att den skulle komma till användning i alla fall en gång det här läsåret! <3






Bjussar på två Agilitybilder så här på kvällskvisten för att min kärlek inte går till en pojke utan till en sport som jag saknar så här på vinterhalvåret, och hundlös som jag är. Där är mina fiiiiiiina älsklingar som jag inte kan tjata nog om. Gibson på den övre bilden, men Frida och Rossi och Wilda in action på den undre.

Det var allt för mig denna kväll. Over and out

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar