torsdag 16 februari 2012

dagens...

Målet för dagen var att Tvätta, städa, plugga miljö+PA och äta en bra och kostcirkellik middag.

Istället har jag. Tvättat (som bestämt, duktigt Elina!), ätit makrillsmacka till middag och suttit vid datorn och sökt jobb sedan jag kom hem vid tre. Klockan är nu 8. Det tar på krafterna ska jag säga, men det är det värt!

Jag vet inte riktigt vart jag vill vara än men jag har sökt lite olika jobb på lite olika ställen i vårt avlånga land. Det känns bra, för nu kommer jag ju få åtminstone ett erbjudande får vi hoppas.

Visst ser jag pigg ut? Så känner jag mig för tillfället... 

Någonting säger mig att jag borde ta tag i städningen i alla fall så jag har gjort någonting på min lista. Till kvällsfika har jag kvar en semla men det känns inte så aktuellt. Får spara den till frukost i morgon istället... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar