torsdag 1 december 2011

shopping är den bästa terapin

Vad jag terapiar för vet jag dock inte....
Har i alla fall införskaffat en mössa, två par knästrumpor och vad jag trodde var ett trepack svarta nylonstrumpor men ICKE! vanliga hudfärgade var det och jag har nog aldrig blivit mer besviken i hela mitt liv. Fasen. Blev även tokförälskad i en kofta på Rut m fl men jag tänkte vänta tills jag har införskaffat lite julklappar. Det är ju sånt också!

 Jaa jag är röd.

Jag kallar i alla fall den för stadsmössan! 
 
Två för ett på Bik Bok, lätt värt! Fick rosetterna av Åsa så jag slapp köpa ett par till.... hehehehe 

Jag har varit otroligt effektiv i dag kan jag säga till den som var intresserad. uppstigning, julkalender, miljökunskap med den nya läraren som verkar kanoners. Blir nog några bra torsdagsmornar framöver. Kemi var nästa, inte lika fantastiskt men måste man så måste man.Lunchen var förövrigt tacofisk? Tacos och fisk går ungefär lika bra ihop som tonfisk och glass... Körskolan och en körlektion uppe på halkbanetjohejet och jag ägde kan vi ju säga. Raceade där mellan konerna och backade som ett proffs. Känner mig lite tryggare där istället för inne i stan kan man ju säga. Ner på stan en snabbis för att inhandla ovanstående och vidare mot middag hos Åsa, för tredje gången den här veckan. Jag tackar för det! Vilka änglar! Jag introducerade även Åsa för den fantastiska snassepasset.

Resten av kvällen blir Biologiplugg och städning. Går det inget bra på tv på torsdagar? hmm....

I morgon tar jag i alla fall med mig tre fina brudar hem på Vôllan!! Hur mysigt blir inte det på en skala egentligen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar