torsdag 15 december 2011

home sweet home

Det är konstigt. Jag tog pluggade lika mycket i går när jag kom hem som jag samanlagt säkert gör på flera dagar. Trots att jag sitter ner, lyssnar på samma musik och sitter med samma böcker, finns det ett lugn hemma som gör att man koncentrerar sig bättre.

Därför blir det lite mer plugg efter ett litet hurtpass, Innomhus i dag för jag vill att någon ska kunna hämta mig om jag ligger sönderhalkad i ett dike om jag skulle sticka ut och springa...
Plugg, plugg och åter plugg står på schemat idag innan jag drar mig ner mot Funäs och tävlingarna som sätter igång i helgen. Jippikayey eller hur det nu stavas!

För dem som har missat detta underbara filmklipp som Molly lade upp på min logg på "fejjan", kommer det här så alla kan få njuta. Jag skrattade så jag hade ont i magen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar