fredag 18 november 2011

woop woop

Idag blire roligt!!

Blev som sagt lämnad igår av min en vecka långa sambo, men när jag kom hem från en två timmars prommis med Åsa var han tillbaka. :) Så vi låg och pratade på mattan tills skjutsen hem gick, men nu är har tillbaka på rätt plats på riktigt.

Jag lämnade en liten lapp till honom och den var han sedan inte sen att först rätta stavning på, och sedan komplettera med egna små lappar. "Oj vad det är tomt utan mig!"

I Handfatet

I kylen

På fläkten

I frysfacket

Sist men inte minst i lampan.
"Oj nu tog pappret slut. Hejdå! <3 " 

Hahaha skrattade så att tårarna sprutade!! 


Lägg märke till min nya spetsbody som jag är tokkär i!! 
Nu: Middag med några fina klassflickor på via grande
Sen: Mot Alexandra
Senare: O'learys! Bara det blir roligt för det har jag lagt pengar på.. 

Tjohej!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar