onsdag 9 november 2011

Im aliiiiiive, again!!

Hej hopp!
Här var det livat!! 


Här Har vi en bild på hur jag och Nathalie gjorde byn osäker en kväll. Trodde att jag skulle skratta så att jag kissade på mig. Roligt var det men straffet kom sen när färgen hade ett så trevligt samarbete med Finnar (obviously)....

Ett bra avslut på lovet.
Söndag kväll och Molly har spelat Disney Channel hela dagen, Vi ska käka middag och ett avsnitt Hannah Montana går igång. Ni förstår vart det här kommer sluta va?
Hannah Monata ska avslöja sin hemlighet. Att hon är en helt vanlig brunhårig toåring och jag känner , "SHIT! Jag är blöödig!" På Hannah Monata? säger ni då, och jag svarar, JA på hannah Montana. Jag som alltid har varit iskall på filmer. ALLTID. Vad hände?
I alla fall så inser jag att jag har blivit jätteblödig så jag börjar tokgråta för att jag är ledsen för att jag är blödig. Min kära syster börjar då gråta för att jag gråter och där sitter vi då. Rödsprängda med tårar rullande nedför våra kinder till Hannah Montana.... 


 
Lovet var till ända och Elina hade köpt en falukorv för 20 kr som hon tänker leva på denna vecka eftersom hon så dumt glömde matlådor och inte orkar laga mat när det är lite hektiskt... Felicia joinar mig på kvällsfika, eller LYXFIKA som vi även kallar det. Jag menar, Julmust, Falukorv, Brie och nån läskig ost är VÄL (nu vart du nöjd va mamma?) ändå lyx? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar