fredag 14 oktober 2011

nattåg

Sitter nu på någon annans plats tills den kör bort mig helt enkelt för Bistron är proppfull och min kupékompis sover som en stock. Vi är förstås två timmar senare än planerat, vilken överraskning... så jag går och hoppas på gratis förseningsbulle som alla pratar om. Kanske är därför alla hänger i bistron? Borde kanske gå och spana läget? Satte sig förövrig världens snygging bredvid mig när jag skulle käka frukost... (ingen Daniel Adams-Ray då som för viccan, men fortfarande. Snygg) Kanske skulle lagt in en stöt. Ska nog springa till bistron och kolla om han sitter kvar! Be Right back......


Attans, han satt inte kvar............... okej jag sprang aldrig och kollande men ändå. och inga bullar blev det heller? vad är de här?
GAH! nu gick snyggingen förbi. Ska jag följa efter? ;)


 Jag har en förkärlek till Webcam Foton! Hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar