torsdag 13 oktober 2011

Fit for fight

Det är jag alltid!

Efter en timmes spinning, middag på Fristilen och sedan en halvtimmes Easyline är min kropp död och jag är värd en dusch och en stund framför tv:n. Jag har aldrig förståt varför de kallar det för Easyline. Det är ju inte Easy på en fläck, jag kommer alltid ut nästan krypandes helt sprängröd i ansiktet (som vanligt) och pissblöt.
Det bra/jobbiga är att vem som helst kan vara med. Cirkelträning är det i allafall med maskiner som anpassar sig efter hur snabbt man gör övningen och steplådor som man gör andra övningar så som "störtloppshopp", plankan eller armhävningar på.  När jag körde på morgonen en gång var Fristilens äldsta medlem med. 82 år!! Snacka om hurtbulle! Hon bevisar att det blir vad man gör det till och jag kommer alltid på mig själv att tävla med de andra. En tjej berättade om sina onda armar direkt efter passet vilket jag inte tvivlar på. Att hon helt seriöst säger att hon känner hur hennes muskler växer för varje sekund tvivlar jag däremot på. Nu ska vi inte överdriva.

Jahapp... Vad ska man göra nu då från halv 8 till 20 över 11 då när tåget går? duscha? chilla? P L U G G A? hmm.. svårt val! Chilla lät ju nice. Japp så får det bli.


Easyline (dödenline) där då?
En liten slacker där i hörnet tror jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar