tisdag 13 september 2011

Vem är du själv?

En känd replik från superfilmen Torkel i knipa så den som inte har sett den borde ta och göra det nu. Punkt slut.

Från en sak till en annan så har jag funderat på inställning. Jag tror att ens inställning påverkar hur man mår och att man därför borde kunna ändra sitt välmående på det sättet istället för att lösa det på någon annat och komplicerat sätt.

Har man en gång mått dåligt under en tid, blivit bra och sedan blivit dålig igen tror jag att mycket handlar om just inställning. Man har hamnat i en ond cirkel som är svår att ta sig ur om man verkligen inte bestämmer sig, göra saker som man blir glad av, tycker om och gör en avslappnad. En bra start på detta var förstås min timmes sovstund mellan 5 och 6. Jag hade glömt hur skönt det var. En annan sak kan vara min förkärlek som jag skrivit om tidigare, Body Balance! Får inte in det i mitt schema på onsdagar bara vilket hade varit den perfekta tiden men får gå på måndagkvällar istället.

Med det sagt är det dags att ändra inställning mer possitiva tankar och lite egoism! Och eventuellt pröva Blusaft som flera har sagt åt mig att göra men det är så himla äckligt så vi får se. tror dessutom att jag isånna fall börjar dricka det för att få en knuff så att säga. Lite psykande och inbillning att det ska hjälpa.

ÄLSKA MER!!
over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar