tisdag 13 september 2011

Projektarbetet är efter mig!! igen.

Sitter och knopar på en projektplan som ska vara klar denna vecka. Jag vet ju inte ens vad jag vill ha för projekt än? Inte en så lätt match alltså. Får nog ta och bestämma mig snart eller rättare sagt nu men jag har ju sån beslutsångest! har alltid haft och kommer alltid att ha.

Tänker nu släppa bomben,

Idé 1 :
Jag ska som kanske inte så många vet göra GMU:n. Vissa kanske tycker det är en dum idé, andra inte men jag ser det i alla fall som en utmaning. Jag hade därför tänkt förbereda inför det. Ta reda på vad som verkligen krävs för att man ska kunna ta sig in, genomföra den utan att dö utan faktiskt ha roligt. Nästan som en handbok. Det finns redan en som försvarsmakten ger ut till intresserade men följer man den känns det som att det blir som en chock när man får uppleva GMU på riktigt. 2 timmars marcher med 10 kg på ryggen är självklart väldigt jobbigt men ryktena säger ju att hela utrustningen väger minst 20. Då blir det en jättechock när ryggsäcken väger dubbelt så mycket än vad man är van vid. Ja, ni förstår hur jag tänker.

Idé 2:
Finns det en 9e klassare i Funäs som läser detta blir de nog överlyckliga, eller snarare vettskrämda. Tanken är i alla fall att med hjälp av Marie planera och bossa över niorna under de alpina tävlingarna i vinter. Ledarskap är syftet.

Spännande va? Svårt att välja men med en förliten onepiece och lite Halv 8 hos mig får jag knåpa vidare!Dog precis av hjärtattack när mobilen vibrerade jättehögt. Jag erkänner, jag skrek, flaxade och mobilen hamnade på golvet...

Mollpans bild som jag inte riktigt kan bestämma om den är fin eller inte men jag gillar den! Duktig fotograf :)

1 kommentar: