tisdag 28 augusti 2012

Skidkonvent och Jönköpingsresor?

Förra veckan ringde ett okänt nummer när jag var påväg hem från jobbet. Han presenterade sig som Johan från skidförbundet. Oj, tänkte jag lite generat och efter vad som kändes som många förvirrade minuter men som egentligen bara var ett par sekunder frågade han om han fick nominera mig till skidförbundets satsning för unga ledare. Han hade fått nys på mitt projektarbete och arrangörsutbildningen då även en därifrån hade tipsat om mig.  Soft!

Blev förstås asglad och sa självklart. Verkar ju jätteroligt. Fick förfrågan även i maj men då verkade det rinna ut i sanden.

Idag fick jag i alla fall mailet som bekräftade att det hade gått vägen. Orden "...och DU har blivit utvald" var förstås deras sätt att få en att känna sig speciell och just utvald men de lyckades förstås. Så, nu blir det "skidkonvent" i Jönköping av alla ställen(?) I slutet av september. Vad nu det är för något.... Det blir nog asbra :)

Känner mig viktig i alla fall och det blir nog jätteroligt och intressant. Cant wait

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar