tisdag 28 augusti 2012

Måndag

Dagen i kort så vaknade jag med både Selma och barbie under täcket. Vi tog en promenad runt sjön, jag tränade lite, John klippte gräset medan jag chillade i solen.

Skulle in till tvååker för att hämta medicin till barbie, fylla på kylskåpet och tanka upp bilen som jag lånat men var inte helt säker på att det var diesel eller inte. Letade även efter en handbok men den var självklart på franska...  Fantastiskt! Sket i det helt enkelt...

Har även hunnit boka biljett till Falun och sen vidare till Stockholm. Hur Nice är inte det på en skala?

Som grädde på moset ringde katta igår och trotts att det bara var några minuter så blev jag otroligt glad!

Idag är jsg ledig och det är så mycket jsg ska hinna med så har skrivit en lista............ Good to know

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar