torsdag 5 juli 2012

Dumma blondin

Klockan ringer halv 8 för kvart i nio skulle bilen vara på verkstaden. Det var tungt att kliva upp men det var tvunget att göras...

Kommer till stället som pappa dirigerat mig till och försöker hitt rätt hus av alla de fyra stora byggnader som står placerade i ett industriområde. Efter lite förvirring och hjälp från någon som gick förbi hittade håg tillslut rätt, och som att min felplacering inte vore nog så var min tid tydligen bokad nästa torsdag och inte den här... Dumma, blonda Elina.

Snälla som de är hade de tid att hjälpa mig ändå. Jag har aldrig känt mig så dum och felplacerad. Bra gjort elina, bra gjort!

Nu ska jag bara sitta på deras gräsplätt och göra fördommarna ännu större för att låtsas kunnat något när jag strosar runt bland bilarna deras tänker jag då inte .

Tur Att jag är bra på andra saker...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar