lördag 5 maj 2012

sjung om studentens lyckliga dar... na na na na

Igår var det tidig morgon då vi tog bilen till mammas jobb, sedan fortsatte jag min resa mot Ulf och Helene i väntan på att mamma skulle jobba klart. Så länge tog jag och Helene en promenad, fikade och diskuterade jobb. Sedan bar det av mot moster (faster) och kusinerna där det blev sushilunch och lite cruusing då jag provade att köra drive in på donken för första gången i mitt liv. Ja, Im living on the edge. 

Sedan skulle vi kika runt i Varberg för kostym till Jonatan och studentklännig till mig. Jonatan kom hem med en sjukt fräsch outfit till både bal och student men jag hade inte lika tur. Tidsperspektivet var tydligen i botten eftersom expediten till slut fick börja stänga dörrarna för att vi skulle fatta att det var stängningsdags... Vidare hemåt för musselsoppa och kusinmys där det sjöngs studentsånger för full hals!

Jag Molly och Mamma har strosat runt i Kungsbacka i jakt på balskor och gelétuttar idag , men istället kom vi hem med studentklänning, balskor och en klänning till Molly. Det är konstigt att heeeela kungsbacka är totalt fritt från gelétuttar. Jag menar, vem vill inte ha sånt där mjukt gos innanför tröjan? Grill till middag var det och det smakade otroligt bra!


Jag hur jag än gjorde vred sig inte bilden rätt när jag laddade upp den så det får bli så här!
Studentklänning, Check!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar