onsdag 2 maj 2012

I wish I had a life

Efter en långhelg hemma kändes det konstigt att komma tillbaka till livet igen. Det känns dock inte så konstigt och smått jobbigt som det brukar göra utan mer roligt och spännande. Jag har mina livs roligaste veckor framför mig säger de, och jag ser ljuset i tunneln.

Med endast 7 inlämningar kvar kommer de sista fem veckorna helt klart gå i ett nafs!! Vill självklart döda dessa sju inlämningar men det är bara att bita ihop och se till att va klar innan den 20e.

I morgon tar jag flyget (hjälp) söderut till min kära mamms så ska vi mysa och fixa lite inför bal, student och lite annat skoj! Hoppas man får träffa på kusinerna också när man ändå är nere. Bara min förjävliga hosta kunde försvinna nu så skulle allting vara frid och fröjd. Fuck Hosta. Jag är ju inte sjuk annars. Ja ja...




















Förstår att alla är spända på hur min fina klänning ser ut.. cliffhanger!
Jag önskar att det var den rosa prinsessklänningen längst ner till höger, men det är det inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar