tisdag 15 maj 2012

en sån dag

Kom hem strax efter fyra och däckade i sängen. Vaknade två timmar senare av att må dåligt. Försöker intala mig om att det berodde på att jag var med på idrotten för att få lite extra pluggtid på tisdag men det tvivlar jag på att det var... hehe

Har nu förberett allt inför i morgon. Jag har köpt blåbär, hallon, grädde och mjölk. Åsa kommer hit och vi ska käka American pancakes, en riktigt prinsessfrukost dagen till ära innan hon ska hjälpa mig bli vacker, som att det skulle vara så svårt. 

Vet dock inte hur jag tänkte gällande brakfrulle och tight balklänning men det blir en senare prroblem. man måste ju för fasen få äta mat! Dessutom ska ju typ halva klassen upp på skolan och käka potatisgratäng till lunch så det väger väll upp sig ;) 


En otroligt dålig mobilbild innan den var in- och uppsydd men en sneakpeak i alla fall :) 
Passande att de visar "a cinderella story" på tv ikväll. Ska krypa ner i sängen och komma i stämning! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar