torsdag 12 april 2012

fika och back attack

Det blev inte många åk, men det hade jag nästan räknat med. Jag och Mimmi är likadana vi. Ta några åk sen fika. Så vi tog helt enkelt några åk, gick in och fikade, tog några åk och sedan drog på villan där vi mötte upp Olle och fikade lite till. Sedan var vi så hungriga (?) att vi åkte på Loftet och åt middag jag, Mimmi och Susanne.

klockan 6 var det dags för bowling med fina tjejorna Felicia, Mimmi, Emilia och Hanna och jag kom tvåa. Mimmi ska få spö för det.

Snart är det dags för nattafterski, men jag förstår egentligen inte vad jag tänker med då, men så får det bli. Jag som trodde att klockan var sju när den va tio i nio trodde jag skulle hinna ut och springa, men icke... och eftersom det dåliga samvetet kom krypandes när fikat inte matchar min balklänningsdiet (som jag inte ens pallat att börja med) insåg jag att det kanske var bäst att prova det där pop pilates som Sara tipsade om för flera veckor sedan. verkade roligt så det ska jag fortsätta med.

Men nu, In i Duschen för mitt hår var tydligen snäppet för fett.....

sundbornsgården

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar