måndag 16 april 2012

Det fanns en tid då ingenting kändes som mycket mer

Tillbaka till verkligheten än en gång och jag har insett hur jag totalt har tappat greppet. Ingen diciplin, en förvirring som heter duga och ett totalt kaos i livet. När man är hemma på lov eller speciellt när man jobbar känns det som att man redan har slutat skolan och har därför inget plugg att ta igen men när man kommer tillbaka till stan inser man att det finns massor att göra. What a plesant surprise!

Det är i alla fall tur att jag inte börjar förrän tre idag så jag hinner göra något. Till råga på allt hade jag bokat fel på tvåtttiden i går, så istället för att boka idag så bokade jag den första maj? Hur gickk tankegångarna där egentligen? Snacka om less tjej.

Jag vill utomlands. helst nyss 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar